Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarFör mäklare
Hur korrigerar jag felaktig information på Booli?
Hur korrigerar jag felaktig information på Booli?
Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Booli bygger på avancerad indexeringsteknik som möjliggör att informationen visas precis på det sätt du som mäklare har valt att exponera den på din hemsida/mäklarsystem. Men i undantagsfall kan ett fel i t.ex. en adress eller månadsavgift uppstå. I mycket sällsynta fall kan objekt saknas helt.
​ 
Se i första hand till att informationen är korrekt på din hemsida. Om du har ändrat informationen på din hemsida kan det ta upp till en dag innan den uppdateras på Booli. Oftast går det snabbare än så.
​ 
Om informationen är felaktig trots att det är helt rätt på hemsidan så mejla oss omgående på support@booli.se

Om du använder Vitec Express eller FasAd skickas uppgifterna direkt därifrån. Kontrollera att uppgifterna är rätt och kontakta oss om det fortfarande är fel.

Fick du svar på din fråga?